In Your Reflection, He Lives On You, In Me, In Us.

Behövde verkligen sovmorgon imorse. Hade varit död om jag klivit
upp vid sju, menar det! Men en fin dag har det varit åtminstone.
Engelskan gick galant och sammanklangen i klassen känns fint.
Jag klarar mig genom dagarna tack vare människor som bringar mig
glädje, så är det verkligen. Jag känner mig slö nu för tiden och vad
om inte skratt kan få en på bättre humör? Mina familjer som alltid
gör mig trygg i mig själv och alla vänner som man bara vill låsa in i
en ask och behålla förevigt, finare får man nog leta efter. En pojkvän
som verkligen har stulit mitt hjärta.

Åt middag på Goldenbar med Hanna & Line idag, mysigt & väldigt trevligt!

Ikväll:
Plugga på idrottsteorin och hälsa på mina småkusiner. Kicki bakar just nu
en äppelpaj som ska fikas senare, gilla gilla gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0