Tidsfördriv.

100 frågor
1. Namn?- fanny sophie forsberg.
2. Exakt ålder?- sexton år och fem månader.
3. Vart bor du?- lycksele.
4. Bor tillsammans med?- mina två familjer.
5. Husdjur?- min hund oliver som är en svartsilvrig dvärgschnauzer.
6. Färg på ditt hus?- pappas hus är gult och mammas hus är grönt.
7. När är du född?-  trettionde april.
8. Klass?- VO1.
9. Vilket år tar du studenten?- tvåtusen fjorton.
10. Något jobb?- till och från!
11. När ska du sova ikväll?- jag vet inte.
12. Duschat idag?- ja.
13. Kramat någon idag?- iih,ja.
14. Pussat någon idag?- ja.
15. Vad har du ätit?- lunch och middag.
16. Dagens klädsel?- jeans, linne, kofta, tygskor.
17. Dagens smink?- mascara.
18. Dagens sötnos?-  josefin.
19. Dagens roligaste?- josefin, haha.
20. Har du många vänner?- ja.
21. Hur många har du kysst?- tre stycken.
23. Vem pussade du senast?- min fina.
24. Hur många har varit otrogna med dig?- ingen.
25. Har du pojk/flickvän?- ja.
26. Vem pratade du i telefon med senast?- mamma.
27. Vem fick du senast sms ifrån och ad stod det?- viktor: när kommer du?:)
Favorit:
31. Film?- himlen är oskyldigt blå.
32. Låt?- åå det är flera.
33. Mat?- tacos, tror jag.
34. Dryck?- coca cola har alltid varit en stor favorit.
35. Stad?- örnsköldsvik & stockholm.
36. Land? - spanien.
37. År?- tvåtusen tretton, artooon.
Senaste:
41. Personen du tänkte på?- morbror.
42. Drickan du drack?- MER.
43. Gången du spydde?- sist jag hade magsjuka, vilket jag inte minns.
44. Gången du grät- något tag sen.
45. Pizzan du åt?- längesen!
46. Gången du var i göteborg?-  har aldrig varit i göteborg.
47. Gången du var i stockholm?- ett år sedan, saknar.
48. Gången du var hög?- aldrig.
49. Personen som såg dig gråta?- mamma.
Antingen eller:
50. Svart eller vitt?- svart.
51. Hund eller katt?- hund
52. Ut och festa eller hemma och mysa?- hur jag ska definera det där är att jag hellre är ute och har kul än att ligga hemma. men bara för att jag är ute behöver jag inte festa. och om jag nu skulle festa så behöver jag inte supa.meheheh.
53. Tv-spel eller datorspel?- tv-spel.
54. singel eller upptagen?- upptagen.
55. Lunarstorm, helgon eller playahead?- inget av dom.
56. Ragga eller bli uppraggad?- blir uppraggad varje dag av viktor så jag väljer väl det.
57. Big brother eller paradise hotel? big brother.
58. Svart hår eller blondt?- ingen aning, lutar nog mer åt det svarta.
59. Blåa ögon eller bruna?- blåa.
60. Choklad eller lakrits?- choklad.
61. Göteborg eller stockholm?- stockholm.
62. högerhänt eller vänsterhänt?- högern.
63. coca-cola eller fanta?- cola
64. Pizza eller kebab?- kebab.
65. Randigt eller prickigt?- prickigt.
66. Älska eller älskas?- båda.
67. Leva eller dö?- leva.
Antal:
68. Personer du älskar?- går det ens att räkna?
69. Personer du hatar?- åå, hata är så starkt.
70. Personer som har sagt jag älskar dig?- det är många. och så fint det känns när man hör att man är älskad.
71. Personer som hatat dig?- men hur i all sin dar ska jag veta det?
72. Glassar du ätit på en dag?- innan skilsmässan åt jag upp tretton glasspinnar varav i ett glasspaket det fanns femton. dom två reststående hade jag sparat till brorsan, så generöst.
73. Festivaler du varit på/ska på detta år? ingen. men nästa år vill jag hemskt gärna!
74. Gånger du haft minnesluckor?- ingen skulle jag tro.
75. Piercingar har du?- öronen.
76. Personer du saknar just nu?- många!
77. Gånger ditt hjärta brustit?- tre. eller fyra kanske.
Vem:
78. Vill du kyssa nu?- V.
79. Ska du träffa imorrn?- min klass. och många fler.
80. Sjöng du senast för?- mig själv, möjligtvis någon som passerade mitt rum.
81. Hade du senast en MSN-konversation med?- hannapanna.
82. Spelade du senast tv-spel med senast?-  bror min.
83. Vill du ta med på en romantisk resa nu? svårt val, svårt val.
84. Vill du kasta en sten i huvudet på?- ...!
85. Förtjänar att dö?- ingen förtjänar att dö.
86. Vill du sova brevid inatt?- viktor är ju som ettan men jag får nöja mig med vovvsingen.
Vad:
87. Gör dig glad?- väldigt mycket.
88. Gör dig ledsen?- mycket på den fronten, också. tyvärr.
89. Vad vill du helst göra nu?- lägga av med det här och göra annat.
90. Önskar du att du slapp göra?- göra läxor. ojoj så jobbigt jag har det.
91. Vill du ha nu?- en marabou.
92. Önskar du dig i födelsedagspresent?- svårt att säga! jag vet inte just nu men eftersom det är mer än ett halvår kvar så dyker det alltid upp lite ögongodis.
93. Längtar du till?- ikväll.
94. Tycker du om dina betyg?- jag är nöjd.
95. Ångrar du i ditt liv?- jag ångrar inte saker jag prövat gjort, jag ångrar att jag inte vågat prova!
97. Är det bästa som har hänt dig?- att jag & viktor fann varandra återigen.
100. Varför gjorde du detta?- tidsfördriv. ganska önodigt har jag nu insett.
100 frågor
1. Namn?- fanny sophie forsberg.
2. Exakt ålder?- sexton år och fem månader.
3. Vart bor du?- lycksele.
4. Bor tillsammans med?- mina två familjer.
5. Husdjur?- min hund oliver som är en svartsilvrig dvärgschnauzer.
6. Färg på ditt hus?- pappas hus är gult och mammas hus är grönt.
7. När är du född?-  trettionde april.
8. Klass?- VO1.
9. Vilket år tar du studenten?- tvåtusen fjorton.
10. Något jobb?- till och från!
11. När ska du sova ikväll?- jag vet inte.
12. Duschat idag?- ja.
13. Kramat någon idag?- det tror jag inte.
14. Pussat någon idag?- nej.
15. Vad har du ätit?- lunch, middag, äpple på tannen och nu kvällsfika.
16. Dagens klädsel?- tights, klänning, kofta, tygskor.
17. Dagens smink?- mascara.
18. Dagens sötnos?-  oliver.
19. Dagens roligaste?- josefine, haha.
20. Har du många vänner?- ja.
21. Vem älskar du?- mina familjer, viktor, mina vänner.
23. Vem pussade du senast?- viktor. en hundpuss räknas inte.
24. Hur många har varit otrogna med dig?- ingen så vitt jag vet.
25. Har du pojk/flickvän?- ja.
26. Vem pratade du i telefon med senast?- per.
27. Vem fick du senast sms ifrån och ad stod det?- viktor: jag saknar dig:(

Favorit:
31. Film?- himlen är oskyldigt blå eller 500 days of summer.
32. Låt?- åå det är flera.
33. Mat?- tacos, tror jag.
34. Dryck?- coca cola har alltid varit en stor favorit.
35. Stad?- örnsköldsvik & stockholm.
36. Land? - spanien.
37. År?- tvåtusen tretton, artooon.

Senaste:
41. Personen du tänkte på?- morbror.
42. Drickan du drack?- multivitamindryck.
43. Gången du spydde?- sist jag hade magsjuka, vilket jag inte minns.
44. Gången du grät- inatt när jag inte kunde sova.
45. Pizzan du åt?- om billys räknas, idag.
46. Gången du var i göteborg?-  har aldrig varit i göteborg.
47. Gången du var i stockholm?- ett år sedan, saknar.
48. Gången du var hög?- aldrig.
49. Personen som såg dig gråta?- ingen.

Antingen eller:
50. Svart eller vitt?- svart.
51. Hund eller katt?- hund.
52. Ut och festa eller hemma och mysa?- både och. men bara för att jag är ute behöver jag inte festa. smart fanny.
53. Tv-spel eller datorspel?- tv-spel.
54. singel eller upptagen?- upptagen.
55. Lunarstorm, helgon eller playahead?- inget av dom.
56. Ragga eller bli uppraggad?- blir uppraggad varje dag av viktor så jag väljer det.
57. Big brother eller paradise hotel? big brother.
58. Svart hår eller blondt?- ingen aning, lutar nog mer åt det svarta.
59. Blåa ögon eller bruna?- blåa.
60. Choklad eller lakrits?- choklad.
61. Göteborg eller stockholm?- stockholm.
62. högerhänt eller vänsterhänt?- höger.
63. coca-cola eller fanta?- cola.
64. Pizza eller kebab?- kebab.
65. Randigt eller prickigt?- prickigt.
66. Älska eller älskas?- båda.
67. Leva eller dö?- leva.

Antal:
68. Personer du älskar?- går det ens att räkna?
69. Personer du hatar?- åå, hata är så starkt.
70. Personer som har sagt jag älskar dig?- det är många. och så fint det känns när man hör att man är älskad.
71. Personer som hatat dig?- men hur i all sin dar ska jag veta det?
72. Glassar du ätit på en dag?- innan skilsmässan åt jag upp tretton glasspinnar varav i ett glasspaket det fanns femton. dom två reststående hade jag sparat till brorsan, så generöst.
73. Festivaler du varit på/ska på detta år? ingen. men nästa år vill jag hemskt gärna!
74. Gånger du haft minnesluckor?- ingen skulle jag tro.
75. Piercingar har du?- öronen.
76. Personer du saknar just nu?- en enda speciell en.
77. Gånger ditt hjärta brustit?- tre. eller fyra kanske.

Vem:
78. Vill du kyssa nu?- viktor.
79. Ska du träffa imorrn?- min klass. och många fler.
80. Sjöng du senast för?- mig själv, möjligtvis någon som passerade mitt rum.
81. Hade du senast en MSN-konversation med?- hanna och viktor.
82. Spelade du senast tv-spel med senast?-  bror min.
83. Vill du ta med på en romantisk resa nu? svårt att åka på resa när jag inte har pengar...
84. Vill du kasta en sten i huvudet på?- ...!
85. Förtjänar att dö?- ingen förtjänar att dö.
86. Vill du sova brevid inatt?- viktor är ju ettan men jag får nöja mig med vovvsingen.

Vad:
87. Gör dig glad?- väldigt mycket.
88. Gör dig ledsen?- mycket på den fronten, också. tyvärr.
89. Vad vill du helst göra nu?- lägga av med det här och göra annat.
90. Önskar du att du slapp göra?- göra läxor. ojoj så jobbigt jag har det.
91. Vill du ha nu?- en marabou.
92. Önskar du dig i födelsedagspresent?- svårt att säga! jag vet inte just nu men eftersom det är mer än ett halvår kvar så dyker det alltid upp lite ögongodis.
93. Längtar du till?- helgen.
94. Tycker du om dina betyg?- jag är nöjd.
95. Ångrar du i ditt liv?- jag ångrar inte saker jag provat göra, jag ångrar att jag inte vågat prova!
97. Är det bästa som har hänt dig?- att jag & viktor fann varandra återigen.
100. Varför gjorde du detta?- tidsfördriv. ganska önodigt har jag nu insett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0