Gym Class Heroes.

Kan inte direkt påstå att vilhelminaresan blev
så väldans roligt. Hade hellre legat hemma.
Att jag ens frågade mamma om jag fick vara
"sjuk" var en jämförelse med fisk på torra land.
Lönlöst, med andra ord.

Nu ska jag duscha & och slänga mjukiskläderna i tvätten. Tänk jag tycker egentligen inte om att gå klädd så, bara när jag är hemma och så. Annars aldrig. Men skadar ju aldrig med en liten omväxling heller, för den delen.
Efter middagen beger vi i familjen oss till Frida & David för att fira Fridas nittonårsdag lite försenat eftersom hon fyllde år när hon var utomlands. 
Medans jag är där så ska jag springa upp och hälsa på Hanne som bor alldeles ovanför dom. Myspys!

GYM CLASS HEROES - stereo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0