You Appear Just Like A Dream To Me.

saknar vinterdagar då man spenderar dagarna i skidbacken och åker sig alldeles blöt av svett och har fikapauser emellanåt. sedan mys på kvällen framför en brasa när man dricker varm choklad & äter limpmackor. hoppsan, nu blev jag sjuk i längtan efter våran finfina stuga.

på tal om sjuk. jag mår fint. men min tumme, önskar jag kunde säga detsamma om den. omlindad och rengjord och alldeles alldeles ynklig. känns skumt att säga eftersom den är svälld dubbelt så stor, men det är ynkligt. det är det. vad som väntas nu är en film, fika i sängen, sällskap av min gosiga vovve och sedan sömn. försökte fastna framför teven men det går verkligen inte när det är så tråkiga program som bara mamma tycker om.
vad morgondagen erbjuder blir spontanitet återigen. godnatt folks.


GAVIN DEGRAW - not over you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0