Säg Det Till Alla; Jag Är Påväg.

Har fastnat i en Disney-värld och jag kan inte sluta titta på barnfilmer. påminner så mycket om min barndom. förstår samtidigt varför det gör så ont att bli påmind om ens barndom. Den finns inte längre. Den existerade i ett tidigare liv. i det här livet föddes jag som tonåring, jag vet inget annat. Inget annat finns.
Tack vare viktor började jag se barnfilmer och varje gång vi startar en och disneyland-slottet visas i början så ler han och säger "det där slottet har jag sett irl, den du". Vilka glädjeskutt som tar fart inom mig när jag ser den där retsamma glädjen som bara kan se sött ut när han har den.

Jag saknar bella. Världens sötaste lilla chihuahua som somnat gång på gång i min famn och jag är avis på viktors syster som får ha henne dygnet runt. Kan ni tänka er vilken kärlek jag börjat hysa den valpen, och sedan får man veta att viktor är allergisk mot henne? Aldrig mer bella hemma hos lönnbacks. kan någon bara slå mig?..

Äntligen hemma. men ska inte känna mig alltför avslappnad, det är en ny arbetsdag imorgon. Ska se klart idol och sedan duscha. Död åt arbetshelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0