Två Missade Dagar.

Dag 06 – Min dag;
min dag har bestått av att börja jobba halv åtta och sedan sluta vid elva. hur skönt som helst var det och resten av dagen har jag ägnat åt mig själv. dusch, hårinpackning, en tupplur i soffan med vovven och sedan en kvällspromenad som behövdes. nu är det kväll men som det sägs; kvällen är ung. för vissa är lediga imorgon! woop wooop.


Dag 07 – Det här gör mig glad.
nu kommer det väldans många bilder och alla har säkert inte ens kommit med, sådant är jobbigt med att lägga ut bilder. men alla ni som står mig nära, ni vet.
mina vänner, min viktor, mina familjer, min släkt, mitt liv. det gör fanny glad. jag mår fint och jag har fötterna på jorden. and nothing can bring me down.



















man kan nog inte överleva att förlora delar av sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0