Stanna Ett Tag, Kom Till Mitt Kärleksland.

Lars Winnerbäck
Johnny Cash
James Morrison
Ted Gärdestad
Melissa Horn
Daniel Adams-Ray
Erik Hassle
The Mostar Diving Club

För övrigt så är vardagen dryg, men fina personer förgyller åtminstone med sin närvaro och prat. Det gör det mycket lättare. Och tacka vet jag praktiken, kunde inte föreställa mig att det kunde vara så roligt. Gruvade mig innan men nu ser jag fram emot arbetsdagarna. man slipper skolan + man har saker att göra hela tiden så man hinner inte tänka så mycket. Jag är bra på att tänka mycket och det vill jag helst bara slippa.

Nu ska jag baka kladdkaka och få pluspoäng.


du har så underbara ord
du kan le så jag smälter
du kan ge så jag tar åt mig
jag skulle gärna ha ditt mod

och om du saknar mig ibland
så kan du släcka alla lampor
för jag finns nånstans i mörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0