Rolling In The Deep.


Känslan av att vakna imorse vad nästan gudomligt. Hade en fin tanke bakom hur morgonen skulle se ut; ta en dusch, fika & fixa mig någorlunda, cykla till stan (motvind, hade inte bara lite elaka tankar), lunch på bagis, promenad till skolan, bus & stoj med roliga personer dagen ut, promenad till stan då Johanna hänkade, kika runt på stan, slutligen cykla hem.
Där har ni min dag, spenderad med fina Josefine till största delen. Och fint har det varit minsann. nu är jag trött & kall, ser fram emot middagen. Man blir sådär extra hungrig när man hör skrammel & stek i pannan från köket. 

ikväll ska jag trotsa kylan & cykla hem till viktor. Duktig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0