I Used To Save Them Troubles For Another Day.

Har varit utan internet ända sedan igår. Gissa om jag varit deprimerad.
Menmen, hade en mysig gårkväll som bestod av film, en chihuahua som kryper in i håret och slickar i näsan, massa skratt, en film som skulle bestå av familjen lönnback i paris men som istället blev en långfilm av insidan av jannes väska, tårta och sång. Viktor fick sina presenter och även jag fick presenter som var hur fina som helst!

Idag var det begravning för gammelmormor. Har som ingen kommentar till hur det var, vilken kotte som helst kan räkna ut hur det var. Jag gillar inte begravningar, kan jag då säga. fast-vem gör det?
Men fick skratta åt roliga livshistorier som systrar & vänner berättade. Hon var alltför härlig.

Hejdå, gammelmormor. Sov gott. Tack för klänningen du sydde åt mig i somras och alla andra kläder jag fått i livet.
Tack för allt. farväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0