I Make You Believe In Me, I Can Be Who You Want Me To Be.

miljoner tankar vandrar i fannys huvud denna kväll och läsningen gick inget vidare. istället så har jag ätit styvmammas hallongrottor och druckit te som smakar svarta vinbär. och eftersom läsningen sket sig så har jag istället städat ihop alla mina 4392 ton kläder på golvet så det finns ytor att gå på. förstår inte varför jag tog med så mycket kläder. kändes onödigt såhär efteråt. jag är glad över att det är torsdag imorgon och att jag jobbar kväll, sovmorgon är något jag verkligen behöver.


jag är galet trött, ögonen vill bara falla ihop och blunda några timmar. kom hit finaste du, så jag kan sova gott någon gång. godnatt läsare som står ut med detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0