Ett Hejdundrande Bloggkalas.

nejmen hej på dig "göraingentingpåheladagen-dagen." helgen har resulterat i tummen upp till tusen! brukar egentligen inte tycka om söndagmorgnar men just nu känns det så underbart som det bara kan göra. tanken på att slippa kliva upp tidigt imorgon måndag känns som världens relief. känns ungefär som en lördagmorgon. man vet att man har en kväll framför sig. så kändes det igår när jag vaknade. jag & min man spenderade hela förmiddagen i sängen och tittade på South Park och fick skratta oss pigga. idag fick jag vakna upp ensam, men det känns helt okej i alla fall. ska äta lunch, sedan packa i ordning inför hela lovet hos min moder. lovet kommer bli fint det med! veckodagar fulla av mys, sedan en fartfylld festlig helg. måste försöka få min halloweenutklädnad att se lite läskig ut. vem vet hur det nu går. ruined.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0