Be Careful What You Wish For.




"vad har jag gett mig in på?" tänkte jag när jag satte mig på pallen i felicias badrum. men ack & ve så blev jag i alla fall nöjd med resultatet. efter ett hårt slit med vattenkrig & panikslagna ögonblick. mamma tappade hakan när jag kom hem. hur som helst jag är nöjd. märket på min vänstra arm är inte mysigt och att det är skapat efter en vaccination är även svårt att tro. har haft det i ca en månad and it hurts like hell.
nåja, hade en fin kväll med tre tokstollar. dock väldigt söta tokstollar!

nu ska jag lägga mig och se en film.
morgondagen ska bestå av: besök hos kusinerna, möjligtvis en sväng på stan & sedan en myskväll med några góóbrudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0