When You Lost You're Sence Of Control.


ser Vampire Diaries och äter mackor. det är plusgrader ute och jag börjar oroa mig. vars är min fina fina snö? någonting jag högt önskar mig för tillfället. känns lite orättvist det här.

skola imorgon. upp klockan sju. och om jag nu måste pallra mig iväg till den där jäkla byggnaden så kan väl lärarna ordna så vi får ha lektioner åtminstone? onödig dag idag då vi hade fem minuters lektion, sedan hål ungefär hela våra liv tills vi skulle prata om praktiken. slutade ett, men kom ändå hem vid tre. noll koll gummi boll. nu ska jag fika färdigt & bege mig mot min säng.

Kommentarer
Postat av: write resume

DO not loose any sense! Never!

2011-11-12 @ 17:38:22
URL: http://perfectresume.org/about.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0