My Heart Is Filled With You.


efter några mysiga timmar hos farfar så har jag kommit hem till mattias. min kära knasiga kusin som aldrig kan hålla fingrarna i styr, håller redan på att bli galen på honom! men jag ska inte säga så mycket, det är inte alltid han är glad på mig heller. vi är varandra, bestämt sagt. jag är den kvinnliga versionen av honom och han är den manliga versionen av mig. på det sättet kan ni som känner mig kortfattat lära känna honom direkt här läsandes på bloggen. där var jag jäkligt finurlig. och inte händer det ofta.

snart är kycklingrullarna serverade och ikväll blir det filmkväll med mattias & några andra. kommer säkert bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0