Jag Vet Vilken Dy Hon Varit I.



mitt liv består av att vakna & gå till skolan och sedan umgås med vänner så ofta jag kan. läxor har jag ingenting av, nästan. förutom nu då vi ska plugga på gerontologo & skriva uppsatser om cancer. ganska intressant men tar dock lång tid, ska försöka skriva klart det fort.
och om inte annat så nöter man sönder vampire Diaries. mitt liv är väl rätt så tråkigt men nöjd måtte man vara vilket som!

veckan går fort, helgen är snart här & den längtar jag till. kommer bestå av vänner, mys & bio. måste bara se till att bli av med febervakan, hade en tuff natt & en osäker skoldag i tankar om jag verkligen borde varit där. men jag klarade det. fick se på knattebandy & bli rädd för miljoner ungar som härjade i lokalerna, äta icke-god lunch, skratta mig på bättre humör & pussas med min pojke. en rätt så fin dag och nu är det väl lika bra att sätta igång med att läsa gerontologin (läran om åldrandet).
intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0