Det Är Halloween, Gott Folk. Halloween!

wow, vilket härligt humör! kunde inte ha startat dagen bättre än med lite mys med min vovvsing som alltid väcker mig om morgnarna. spelar nästan ingen roll hur tidigt det än blir, man blir alltid så glad av denna lilla varelses existens. dock så exploderar jag av ilska om min storebror kommer in och sjunger sin egen personliga morgonvisa. så samtidigt kunde dagen startat som ett helvete.

dagen ska bestå av nästan ingenting fram tills vid fyra, då är det gudstjänst för att hedra nära & kära som dött i år. släkten ville göra det för gammelmormors skull så innan middagen är det planerat på det viset. och när jag säger att jag ska göra ingenting så menas det dator, mat, måla naglar, sortera smutstvätt, gå med oliver, umgås med gustav, bråka på gustav, be gustav om förlåtelse, bråka på gustav igen. hela eftermiddagen lång! hur min familj står ut att leva med mig är en jävligt bra fråga. men jag vågar inte ställa den. ibland är det så. man vågar inte ställa frågor för man är rädd för det kommande svaret.
resten av kvällen ska bestå av utgång med supérba brudar och jag kan knappt bärga mig, kommer bli sjuukt roligt. woop woop!


VERONICA MAGGIO - välkommen in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0