Carpe Diem.

"det är så konstigt med dig, mamma. på kvällarna, när vi är alldeles klarvakna, då vill du att vi ska gå och lägga oss. men på morgnarna, när vi sover, då vill du att vi ska gå upp!"
-Lotta på bråkmakargatan

underbar film. ska kikas på senare. idag har jag provat gårdagens inköp och som jag sa; jag är nöjd. resten av dagen ska spenderas med fröken felicia. när hon är klar med sitt där hemma - vilket kan ta upp till tusen år - så hämtar hon upp mig med epan och sedan beger vi oss utåt för att fånga dagen. finemang! 

skolkatalogen.
vilken hemskhet. brukar längta tills jag får hem den - inte längre. inte efter att min klass såg så patetiskt liten ut och att den är allra längst bak - och är ensam om att heta VO.

SAVING ABEL - sailed away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0