Because She Said So.

Längd: 165 typ. dock är jag väldigt osäker på det men.
Hårfärg: Har med åren haft min naturliga bruna hårfärg. nu har jag provat på en röd nyans. wihoo
Ögonfärg: GRÖNA. fast dom är lite blå. men bara lite.
Fräknar: nej tror inte det. kan få några ynkans småttingar på näsan när jag solar.
Bästa/sämsta kroppsdel: .. hm. är väl rätt så nöjd. förutom mina armar. dom är bara äckliga.
Ärr: på knäskålen och på vänstra smalbenet.
Tatueringar: det sker vid artonårs ålder.
Piercingar: öron.
Sjukdom: inga kroniska och tackar för det!
Brutna ben: handleden, när jag var nio. huvva
Fobi: kryp.
Tvångstanke: räkna bokstäver på skyltar, i böcker, på förpackningar, chipspåsar, kort, allt!
Rädsla: att en i familjen kommer dö i någon form av olycka.
Bästa känsla: den där känslan då man känner sig helt och hållet happy, ett pirr som får en att vilja hoppa runt och dansa och sjunga och skrika ut hur jävla bra man mår. dock så kan den försvinna lika fort som den kommer.
Bästa fysiska känsla: när man blir omhållen av en pojke man älskar. hålla hans hand, känna hans värme, höra hans röst, hans skratt, hans småsnarkningar när han sover. det beror helt enkelt på stunden och ögonblicket.


Längd:
165 typ. dock är jag väldigt osäker på det men.
Hårfärg: har med åren haft min naturliga bruna hårfärg. nu har jag provat på en röd nyans. wihoo
Ögonfärg: GRÖNA. fast dom är lite blå. men bara lite.
Fräknar: nej tror inte det. kan få några ynkans småttingar på näsan när jag solar.
Bästa/sämsta kroppsdel: .. hm. är väl rätt så nöjd. förutom mina armar. dom är bara äckliga.
Ärr: på knäskålen och på vänstra smalbenet. lär få ett ärr efter TBCsprutan.
Tatueringar: det sker vid artonårs ålder.
Piercingar: öron.
Sjukdom: inga kroniska och tackar för det!
Brutna ben: handleden, när jag var nio. huvva
Fobi: kryp.
Tvångstanke: räkna bokstäver på skyltar, i böcker, på förpackningar, chipspåsar, kort, allt!
Rädsla: att en i familjen kommer dö i någon form av olycka.
Bästa känsla: den där känslan då man känner sig helt och hållet happy, ett pirr som får en att vilja hoppa runt och dansa och sjunga och skrika ut hur jävla bra man mår. dock så kan den försvinna lika fort som den kommer.
Bästa fysiska känsla: när man blir omhållen av en pojke man älskar. hålla hans hand, känna hans värme, höra hans röst, hans skratt, hans småsnarkningar när han sover. det beror helt enkelt på stunden och ögonblicket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0