Welcome To My Wonderland.



igår:

min födelsedag spenderades med fint folk och en mysig R.
middag med familjen + en massa gäster var också trevligt, utklassade ludvig på lite
spel på Ipad bland annat. cyklade med R till statoil och mötte upp E och M, som
tydligen hade en överraskning till mig och det var en spelkväll full med falska  toner
på singstar och korkade svar på buzz. massa godis och dricka ingick och kvällen
blev hur fin som helst. R stannade hos mig över natten och för första gången på flera
nätter slapp jag somna med oroliga tankar och vakna med dåligt humör.

igår:
vaknade upp och åt hemmagjord pizza, sedan gick dagen väldigt snabbt och sedan 
blev det att kika på fotboll på tannen med några. kvällen har än så länge mest bara
handlat om att mysa framför humorgalan. ska fortsätta med det nu och mumsa på
pringles och trocadero sedan gårkvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0