Make her Realise That This Is My Fucking Life.

det är torsdag. jag hade lovat mig själv att ta vara på dagarna
men det har inte gått nå vidare bra. men dagarna som gått har
har varit fina i alla fall, jag har ingenting att klaga över.

idag har jag varit effektiv, vaknade vid halv tio och dammsugade
hela övervåningen, tömde papperskorgar, rastade oliver, fixade
mat och plockade undan på mitt rum. vädret verkar vara helt
okej idag med så jag ska om en stund ta mig en promenad in 
mot stan. blir att äta middag där och se vars kvällen för mig, blir
nog med vänner och spel.


det känns som vår nu och snart börjar den eviga saknaden efter
sommaren-som kommer bli bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0