Still Loving You.


den här dagen hade väldigt lite att erbjuda men det som väl kom var trevligt. jag & mamma åkte hem till mammas mormor som ska sy upp en klänning åt mig. klänningen var på tok för lång men alldeles för fin att bara lägga undan, så den ska nog gå att använda bara den blir lite kortare. 
jag vill att det ska vara sommarhetta utomhus, nu blåser det kallt. det är ju fint ute men sommarhettan som vi hade för några dagar sedan, vars är du?(!)

jag känner mig rastlös och lat och jag vill börja jobba.

10 FAVORITER
Färg: blått.
Mat: grillat, thaimat, kycklingrullar.
Band: det vet jag faktiskt inte. har börjat falla för kent.
Film: i rymden finns inga känslor & himlen är oskyldigt blå (förtjust i bill skarsgård!)
Bok: syskonkärlek eller twilight-böckerna.
Sport: jag är ingen sportbrud, men volleyboll är himlans roligt. sporter jag tåls se är fotboll & hockey.
Årstid: det står lika mellan sommar och vinter.
Veckodag: fredag.
Glassmak: sorbet.
Tid på dygnet: eftermiddag på fredag och morgon på lördag.
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: glad men slö.
Smak: varmt och torrt.
Kläder: behå, trosor, vitgrårandig t-shirt och leggings.
Bakgrund: ett stökigt rum som jag måste ta itu med (ångest)
Nagellack: ingenting just nu, kanske kommer som tidsfördriv senare.
Tid: två.
Omgivning: ett rum i stort behov av städning.
Irritationsobjekt: alla saker som ligger & skräpar.
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: det kan jag väl på sätt & vis påstå. nu låter ordet dejta så löjligt. tro det eller ej så var jag och rasmus närmare bästa vänner innan vi fick upp ögonen för varandra. smågulligt nästan.
Brutit mot lagen: jag vet att det var fel att cykla utan cykelhjälm innan jag fyllde femton, men vad gör man om man vill vara lika häftig som dom dåvarande niorna?..
Blivit arresterad: ne.
Badat naken: det gör alla barn.
Varit med på TV: ack och ve, sådant vill jag inte ha och göra med.
Kysst någon du inte känner: nej.
3 PERSONER
Du umgicks senast med: hanne.
Du tycker om: johannes.
Du inte gillar: folk som man riktigt ser inte är snälla typer.
2 VAL
Kaffe eller te: te.
Vår eller höst: vår helt klart.
1 ÖNSKAN:
att sommaren inte tar slut fort.
10 FAVORITER
Färg: blått.
Mat: grillat, thaimat, kycklingrullar.
Band: det vet jag faktiskt inte. har börjat falla för kent.
Film: i rymden finns inga känslor & himlen är oskyldigt blå (förtjust i bill skarsgård!)
Bok: syskonkärlek eller twilight-böckerna.
Sport: jag är ingen sportbrud, men volleyboll är himlans roligt. sporter jag tåls se är fotboll & hockey.
Årstid: det står lika mellan sommar och vinter.
Veckodag: fredag.
Glassmak: sorbet.
Tid på dygnet: eftermiddag på fredag och morgon på lördag.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: glad men slö.
Smak: varmt och torrt.
Kläder: behå, trosor, vitgrårandig t-shirt och leggings.
Bakgrund: ett stökigt rum som jag måste ta itu med (ångest)
Nagellack: ingenting just nu, kanske kommer som tidsfördriv senare.
Tid: två.
Omgivning: ett rum i stort behov av städning.
Irritationsobjekt: alla saker som ligger & skräpar.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: det kan jag väl på sätt & vis påstå. nu låter ordet dejta så löjligt. tro det eller ej så var jag och rasmus närmare bästa vänner innan vi fick upp ögonen för varandra. smågulligt nästan.
Brutit mot lagen: jag vet att det var fel att cykla utan cykelhjälm innan jag fyllde femton, men vad gör man om man vill vara lika häftig som dom dåvarande niorna?..
Blivit arresterad: ne.
Badat naken: det gör alla barn.
Varit med på TV: ack och ve, sådant vill jag inte ha och göra med.
Kysst någon du inte känner: nej.

3 PERSONER
Du umgicks senast med: hanne.
Du tycker om: rasmus.
Du inte gillar: folk som man riktigt ser inte är snälla typer.

2 VAL
Kaffe eller te: te.
Vår eller höst: vår helt klart.

1 ÖNSKAN:
att sommaren inte tar slut fort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-07-02 @ 10:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0