Kanske Finns Det Ändå Känslor I Rymden.



vad fel det känns med vinterbilder! men det är ju motivet som räknas.
en duktig hundägare som ägnar all tid åt att bada sin hund & sedan ha två timmars pälsvård, det är vad jag gör idag. känns duktigt faktiskt. men man känner sig inget vidare duktig om det är en själv som blir blötare än vad hunden egentligen ska bli. känns som att oliver skrattar åt mig när han skäller, ett sånt där hundskratt. då blir jag förbannad och hotar med att stänga in honom i hans bur tills han blir snäll igen. men det går ju inte. för jag vet ju att han egentligen inte hånar mig. fast å andra sidan så kan man ju inte veta det heller. hur tänker hundar egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0