Vem Kysste Elin, Bakom Ryggen På Marie?

har nån hört nåt om hurricane?
det var år sen vi var små
du sköts i bitar
jag kanske gled emellan
jag har varit nere på gatan
och letat efter Hurricane
visst känns det fint att va vid liv en dag till?
visst känns det fint nu, hurricane?
åh, hurricane
nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
alla talar om dig, hurricane, åh hurricane

har nån hört nåt om hurricane?
det var år sen vi var små
du sköts i bitar
jag kanske gled emellan

jag har varit nere på gatan
och letat efter Hurricane

visst känns det fint att va vid liv en dag till?
visst känns det fint nu, hurricane?
åh, hurricane
nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
alla talar om dig, hurricane, åh hurricane

HURRICANE GILBERT - håkan hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0