Prowlin'.

stiga upp sju var döden, att åka bil några gånger
om dagen när det är världens underbaraste hetta
ute är också döden, menmen what to do.

fick sluta tidigare än planerat idag och jag är än
så länge ensam hemma medans resten av min
familj är på badparken bland alla norskar och alla
turister. jag ligger ute på altan och ser Grease 2
med ett stort iskallt colaglas. ibland kan såna dagar
också vara skönt, speciellt när man har två jobb!
åh, vuxenlivet är verkligen inget för mig.



hanne vill åka till umeå för att införskaffa sig lite
kläder och visst så är jag på! kläder sitter aldrig
fel. och när man fått lönen så får man ju lite fria
tyglar inom varierade gränser så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0