Many Many Times, Over And Over Again.

Händelserna i Norge har skakat en hel värld nästan, det skakar mig också.
Jag väcktes imorse av att pappa berättade om det som hände på ön Utøya.
Jag trodde jag drömde-det var för overkligt helt enkelt. Skänker många
tankar till alla anhöriga som mist familjemedlemmar. Vilken jävla mardröm.

Här i Övik så har vädret blivit sämre och det skulle tydligen regna imorgon
också. Men shopping står på listan och det gillar jag! En ny bikini inför turkiet
ska införskaffas och så ett par nya jeans.
Jag älskar Övik, men så länge jag har stora delar av mitt hjärta hemma i
lycksele så älskar jag det ännu mer. På måndag är jag hemma och jag har
börjat längta. Dessutom är det ju motorveckan och allt!

Jag saknar Oliver.
Jag saknar moder min.
Jag saknar Hanne.

"hi, remember me? i used to be your world."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0