Hanne.



Pizza, prat, promenad till red & blue för att köpa massa gott, prat, The perfect man och
lite mera prat. Fin tjej♥. Fin kväll.
-
Jag tycker det känns kyligt ute så jag har en liten innedag idag. Har börjat läsa om breaking
dawn
och ska nog gooa mig med den idag. Att vara ledig är skönt, minst sagt! 
Till helgen är det åselemarknad och självklart så ska man jobba då, känns lite surt. Men det
kommer ju fler år så spela roll gummiboll. 

Har till min egen stora förvåning lovat Hanne att spela lerfotboll med henne i storuman 
nästa sommar. Det kan man nog skriva upp i listan Saker att göra innan jag dör för det
är något jag aldrig gjort men alltid velat göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0