Bye Bye.

två saker har slagits in i mitt huvud som en explosion dessa dagar.

1. jag vill verkligen flytta hemifrån-nu! skiter i om det är mycket
ansvar och så, jag bara måste. är så djuriskt avis på fredrik & linnea
som fått det så jäkla fint i deras lägenhet så jag dör ju smått. vill
ha ett eget boende som jag kan inreda, guu så kul.

2. jag funderar på att klippa mitt hår kortare. beslutsångest. det 
räcker snart ner över hela ryggen och det är lite nött. samma gamla
tråkiga hårfärg och det bara hänger ner alldeles dött. kanske blir
roligare om jag klipper det kort och möjligtvis färgar/tonar det, kanske
inte. ååh jag hatar att ta såna här beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0