Building Up, Then Falling Apart All Over.

Anlände till Örnsköldsvik vid halv sex igår och sovde över
hos mina kusiner. Har haft grymt kul med Anna & Mattias
som är mina absoluta favoriter! pappa, Kicki, Erik, Kickis
syster & deras familj kom och hämtade mig vid lunch idag
så vi åkte ut till en camping vid havet för att hälsa på några
där. Trevligt!

Nu bor vi i ett hus en bit utanför Örnsköldsvik som jag
verkligen förälskat mig i. Vi har bott här flera somrar förut
men jag har aldrig tänkt på hur fint miljön är och framför
allt huset. Jag tror jag vill flytta hit, hihi.

Ikväll blir det grillat till middag, sedan lär vi spela lite kort
och bara mysa på.
Stortrivs här i Örnsköldsvik, här vill jag bo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0