Aussie Angels.

godmorgon på er
en ny dag som verkar vara lite kallare och lite regnigare in mot eftermiddagen (!?!?). den som lever får se, jag hoppas bara att det blir en liten regnskur i det fallet. 

min handledare ringde nyss och gav lite info inför jobbet på måndag, jag ser fram emot det faktiskt. hoppas bara period två blir regnig och dålig, fast bara för att jag önskar det så kommer det bli soligt och underbart. gaaah. live with it.
snart kommer mamma hem på lunch och då bär det av till fredrik & linneas lägenhet för att hjälpa till där. jag börjar få lite längtan tills den dagen då jag tar det där steget själv. efter gymnasiet då universitetet ska sättas igång så är det min tur. längtan, som sagt. längtan.

eftermiddag ska bestå av bad med markus, emil, felix och några andra fara. toppen toppen! (bort, regnet, bort!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0