Umeå.

har haft en toppendag i umeå med bästa vänner!
samara höll på att missa bussen men hann i sista sekunden, vilket var smått roligt.
när vi kom till umeå åt vi på max och började sedan shoppingturen. jag däremot
köpte ingenting men jag sparar pengarna tills jag shoppar med kusinerna i övik, hehe.
sedan for vi på fortet. jag, rasmus och erik gjorde det ultimata laget BUSKIS medans
maja, hanna och samara halkade efter med poängerna i lag B-RUDARNA. ack ack,
men kul hade vi! 
sedan blev det middag på mias grill och massa skoj, efter tre års tid med hanna så
har jag blivit påmind att hon gör konstiga ljud ifrån sig. 
bussresan hem var lugn och mysig och jag sov för det mesta, brukar inte kunna sova
i buss eller bil men lyckades faktiskt nu. jag och hanna for hem till henne och chillade
med våra föräldrar, jag somnade med hannas hund conrad innan vi for hem och jag
drömde att jag bodde i ett hus byggt av choklad. vilket himmelrike för fanny alltså.




nu ska jag se klart filmen Rockstar på femman och tänka tillbaka på dagen. fan så
roligt jag haft det mer er, vi ska göra det fler gånger!
love u all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0