Jag Gillar Inte Vinter Längre.

godmorgon!
-30 ute och pappa har lovat mig att jag får åka bil med honom, han tycker så synd om
mig när jag får stå och bli vit om ögonfransar och ögonbryn och väntar på bussen som
av känsla aldrig kommer. klart man tackar ja till att sitta i en bil med rumpvärme!

finns det något att berätta om gårdagen? förutom att bad på skolan suger och att min
mage vred och vände sig som attan så var det helt okej faktiskt. efter skolan satt vi en
massa och pratade och skrattade och ibland lekte. fina vänner! 
på kvällen hände inte så mycket förutom att jag blev spöad i tv-spel och fick äta en
god middag och skratta så magen har värk idag. fint var det.
nu ska jag lägga mig i soffan i vårat nyrenoverade tv-rum på övervåningen och kik på tv.
ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0