Snälla, Ge Mig Två Sekunder Innan Du Ger Upp.

blir så galen på gustav ibland, jag tror jag ska hälla en hink vatten på honom
någon natt bara för att vara extra gullig. jo, han tycker jag är det när jag biter
honom i handen. 

äter glass & lyssnar på finaste lasse i väntan på.. ingenting. måste börja tänka
efter på någonting -annat än just den varelsen jag inte kan skriva om längre- att
skriva om. men klart det finns mer. klart det finns. nu svamlar jag igen så jag
ska se en film och sedan bege mig ut i kylan med oliver. den stackarn har spytt
fyra gånger idag, inte nog med att just jag fick torka upp det. mummms


vi räknar dagar, räknar år
en skymt av sol, en doft av vår
snart kommer regnet som en våg
och sköljer bort 
allt som inte är musiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0