Natt Över Sion.

Obalansen mellan värme och kyla gör mig fullkomligt galen. Antingen är det isande kallt eller jag-vill-slänga-av-mig-alla-kläderna-varmt.
Nu ska jag inte klaga. Inte blogga för den delen heller. Jag har ingen lust. Lägger bara in en liten vintermysig bild som förhoppningsvis förgyller denna måndag som började så sjukt tidigt. Jag vaknade klockan sju och satte mig på facebook (?!) och hade inte särskilt stora valmöjligheter. Inga ord och visor, upp skulle jag i alla fall. Trots min sovmorgon. Aja, gjort är gjort.
Tankar om en lång härlig tupplur kretsar i huvudet och gud nåde den som skulle försöka väcka mig.
obalansen mellan värme och kyla gör mig fullkomligt galen.
antingen är det isande kallt eller jag-vill-slänga-av-mig-alla-
kläderna-varmt.
nu ska jag inte klaga. inte blogga för den delen heller. jag har
ingen lust just nu. lägger bara in en liten vintermysig bild som
förhoppningsvis förgyller denna måndag som började så sjukt
tidigt. jag vaknade klockan sju och satte mig på facebook (?!)
och hade inte särskilt stora valmöjligheter. inga ord och visor,
upp skulle jag i alla fall. trots min sovmorgon. aja, gjort är gjort.

tankar om en lång härlig tupplur kretsar i huvudet och gud nåde
den som skulle försöka väcka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0