När Samtal Blir Korta Och Inga Ord Blir Rätt.

vissa dagar inser jag fullkomligt att den linje jag valt är helt rätt. lagomt med läxor (brukar få ångest själv när jag får höra hur mycket plugg mina vänner som går samhälls har!!!), en fin klass, helt okej lärare & så passar själva utbildningen för mig precis som jag ville ha det från första början. ville bara få det sagt. det känns fint.

mer som känns fint är att livet fullkomligt leker! lucialiret till helgen framför allt, sedan när allt det natuliga uppenbarar sig; att man har världens bästa familjer, att man inte överlever utan sina vänner, sådant får ens dag att kännas så mycket bättre!
och så är det ju faktiskt är snö ute nu. den älskade snön som alla skriver om på facebook nuförtiden, som om det vore något helt nytt. visst stör det mig att det var grönt gräs på bakgården förra veckan så nu hoppas jag på att snön stannar för denna vinter. 

åt middag idag på skolan så middagen här hemma skippar jag. väntar på att pappa ska käka klart, sedan beger jag mig till rebecka för en mysiskvällis.


VOLBEAT - heaven nor hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0