It's Not Dreams, It's Memories.

tröttsam skoldag som har känts så jäkla låång.
jag & josefine struntade i simhallen, jäklar vad
lata vi kände oss när vi vände om och gick iväg.
sätter igång med läxor nu och ikväll blir det lite
allmänt torsdagsmys med familjen.

ville se film igårkväll bestämde mig för att se
charlie st. cloud. min gamla kärlek till zac efron
är återfunnen och jag tror inte jag gråtit så mycket
på flera veckor. mycket bra och sevärd film!

för övrigt så känns allt fint.
det är fint med mig.
min gamla kärlek till zac efron är återfunnen och
jag tror inte jag gråtit så mycket på flera veckor.
mycket bra och sevärd film!
för övrigt så känns allt fint.
det är fint med mig.min gamla kärlek till zac efron är återfunnen ochjag tror inte jag gråtit så mycket på flera veckor.min gamla kärlek till zac efron är återfunnen och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0