You Should Be Knocking On My Door At Dawn, Surprise Me.


Sega dagar, segt humör. Känner mig trött mest hela tiden
och jag vill bara spola fram tiden tills hela släkten sitter på
planet påväg mot Turkiet. Skolan närmar sig faktiskt, svårt
att inse ibland när man tänker på det. 

Nu ska jag gå ut på altan och lägga mig och sola, måste för
en gångs skull slita mig från Vampire Diaries och spara det
tills ikväll. (Säsong två nu förresten, gilla gilla gilla!)

• Jag har ett brännmärke på knät efter min locktång (?) och
det svider uti h-vete! 
• Har ett väldigt ostädat rum med mycket disk att bära in till
köket.
• Jag har tankar om någonting som verkar hur knäppt som 
helst men som ändå är för bra för att vara sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0