When I Look At You.

Är vaken tidigt denna morgon. Eller kan man säga att tio är tidigt?
Många brukar ju vakna vid två, så. I varje fall så är dagens ord
HUVVA för att det är den absolut sista dagen av sommarlovet. Hur
ska man spendera den tro? Har inte direkt planerat någon avskedsgrej
eller någonting, men känns ändå sorgligt för den här sommaren
har gått på tok för snabbt och jag har inte tagit vara på den ett dugg.
Grillning med gamla klassen blev inte av och badade typ tre gånger.
Turkietresan nu på slutet behövdes, kan jag lugnt säga.

Sitter i min kära onepiece med en tofs mitt på skallen och vet inte
riktigt vad jag ska göra nu. När Gustav & Tommy har vaknat blir det
att äta lunch och vid tretiden far jag & mamma till Tannbergsskolan.
känner mig pyttelite taggad på skolan imorgon. Bara en smula.


Förresten så var sista delen av sjunde Harry Potter hur bra som helst.
Lite sorglig dessutom, men den får five toast helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0