Nothing But A Hound Dog.

Solar ute på altan och har det så gott, dricker ett kallt glas coca cola.
Jag må tycka att vintern är den bästa årstiden på året men det betyder
inte att jag inte njuter av sommaren som är nu. Slår vad om att den
här är mycket varmare och härligare än den som var förra året. På ett
sätt känns det inte som att jag tagit vara på den här sommaren, på ett
annat så känns det som att den här varit bäst på flera somrar, på ett
tredje sätt så vill jag spola fram till hösten. Förvirrad tjej.

Har gjort en liten veckolista från och med idag som kanske skulle kunna
vara kul att läsa, jag vet inte, det avgör ju som sagt ni som orkar tvinga
er igenom den här bloggen;
Onsdag:
Inga specifika planer, drar mig förhoppningsvis utåt in mot kvällen.
Torsdag:
Ska umgås med Johanna under dagen och åka till Kickis barndomsvän
som fyller fyrtio senare på kvällen.
Fredag:
Vara med Rebecka (som jag inte träffat på länge!!) och se fotboll.
Lördag:
Äta middag & mysa med finaste Hanne, prata om allt mellan himmel och
jord.
Söndag:
Dra mig hem till mamma som ska låna ut sin rosa resväska (!!!) till mig 
till Turkiet. Har alltid varit så avundsjuk på den där jäkla resväskan och nu
ska jag äntligen få använda den. Synd bara att mamma ristade bort ett
Forsberg-märke som satt fast på den. Ni som känner till hur allt ligger
till med skilsmässan och allt fattar nog att mamma köpte resväskan när
hon fortfarande var gift med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0