Need To Find That Special Someone.

Jag har inte tagit vara på sommaren som jag lovade mig själv. 
Men speciella stunder och tillskott har jag tagit vara på. Försökt
i alla fall. Sommaren blev verkligen inte som jag föreställde i
typ februari-mars-april. Men jag antar att saker inte blir riktigt
som man tänkt sig hela tiden. Människor förändras. Det var så
det hände för min del. Fast det var bara för att jag lurade mig
själv och har insett det äkta nu. Man ska nog sluta fantisera
om framtiden och ta dagarna som dom kommer. Då blir man ju
lite överraskad också.

Regnet öser ner och jag har en mysig innedag med lill-Erik. Ska
snart utmana honom i Wii Resort och fördriva dagen tills det blir
kväll. 

SKIDROW - I remember you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0