Mmmmmm, Whatcha Say?


Jag erkänner. Ibland kan jag sakna finnbackstiden. Jag kan sakna 9:21 och våran udda humor. Jag kan sakna våra gamla handledare som var så udda att man inte kunde låta bli att tycka om dom & småmysa under handledningarna. 
Jag kan inte påstå att det var dåliga tider-bortsett från att slutet av nian blev kaos och alla vill nog helst bara glömma det, om jag inte misstar mig fel.
Jag saknar när vi satt i caféet och spelade kort (även fast jag mest bara tittade på) och skrattade och fulade oss. Det är nog skrattstunderna som man saknar allra mest, ända tillbaka till sjuan.
Jag saknar tiden då spotify inte fanns och Hanna alltid bad mig om att ladda ner låtar till henne, usch så gammaldags det känns att tänka på det! Vi var små, hihi.
Jag saknar alla kommentarer och skrattstunder på lektionerna. 
Jag saknar allt. Vi var en ful klass men den blev ju åtminstone söt tillslut.
Men, moving on. Ska försöka tycka om min gymnasieklass lika mycket. Kanske jag gör det tillslut, kanske inte.

Kommentarer
Postat av: hanna

saknar också finnbacken..fula 9:21, fast jag gillar allihopa ändå! luv uu

2011-08-29 @ 15:01:43
URL: http://hhhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0