Every Night Has Its Dawn.

Duscha och sedan ta på sig myskläder, läsa bloggar,
dricka te & se en film eller serie måste vara ett utav
dom få mysigaste tingen som finns! Och det skadar
verkligen inte att pojken kommer spontant & hälsar
på efter sitt bowlingmöte, inte det! Så mera mys fick
stå på kvällslistan. Nu gör jag som ingenting, funderar
på att sova, funderar på att se någon film. Känns så
underbart med sovmorgon imorgon, åhå!! Happyy.

"Jag drack ur en mugg idag."
"Spännande."
Han fortsätter utan att låtsas om hennes inlägg.
"På muggen fanns det en liten karta över Paris tunnel-
banenät. Det Var massor av linjer i olika färger som
var spridda kors och tvärt över stan. Ville man ta sig
mellan två stationer så fanns det flera sätt att åka på.
Inte som här. När jag åker till dig så måste jag alltid
byta på t-centralen."

POISON - Every rose has its thorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0