Don't Waste Another Second.

Två dagar tills skolan. Två dagar tills jag & Josefin står och huttrar utanför
portarna och möts innan vi går in. Nervös är jag men på ett sätt känns det
ändå bra. Jag tror det är klassen som gör mig trygg, att jag vet att jag har
folk där som jag är vänner med. Annars hade jag storknat helt & hållet!
Försöker tänka positivt så gått det går, med andra ord. 
Det känns bäst att det börjar bli höst. Vintern närmar sig. Åhåå! Finns inget
bättre än kalla vinterdagar. Kommer få kritik för detta men whatever!

Har gått & blivit förbannat förkyld. Har gått & fått tusen fjärilar i magen.iih!


Kommentarer
Postat av: hanna

sv; ska du säga! jag dör lite bara jag ser dig! iiih.

glad för dig och v, btw :)

2011-08-20 @ 12:07:07
URL: http://hhhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0