August Burns Red With Happy Flames.

Godmorgon. Eller goddag snarare. Nu frågar jag nog samma sak
som väldigt många andra tänker och också har frågat:
Vars i h-vete är den jäkla solen?
Det är faktiskt slutspurten nu såhär på sommarlovet så varför ska
det jävlas och vara kallt och regnigt? Fast ska jag säga, som åker
till underbara  Turkiet nästa vecka. Men är fortfarande mån om
alla här hemma.

Dagen ska bestå av att plocka ihop saker på mitt rum och duscha.
Pappa & Kicki åker iväg på fyrtioårs-fest och lill-Erik ska åka till sin
pappa,  så när Hanne kommer ska vi beställa hem pizza och sedan
ha myskväll, vi gör nog en sån här favorit-i-repris. Garanterat sista
gången jag träffar henne innan Turkietresan så det ska bli mys.


"love me, love me, say that you love me
fool me, fool me, go on and fool me
love me, love me, pretend that you love me
leave me, leave me, just say that you need me"

STEPHEN MARLEY - Hey baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0