Mindre Kan Ingen Göra.

efter la dentista så tog jag en promenad hem. känslan då man
går utomhus med öppen jacka, solen skiner och man svettas
är otroligt skön. då känner man verkligen att sommaren är på
väg. efter påsklovet hämtar jag min älskade moped och vrider
om nyckeln, wroomwrom. 
men en sak som är helt säker; när pappa tar fram utomhusmöbler
och startar gräsklipparen, DÅ kommer mina riktiga sommarkänslor.

jag funderar på om jag ska vara ledig på fredag eller fara och
göra bort no-provet. det smartaste är att fara och göra bort det
så jag slipper ha pluggning framför mig under lovet. pluggningen
skulle ändå aldrig bli av pga all skoterkörning i stugan. på fredag
är det ju också innebandyturnering som jag inte alls är taggad
inför. jag tror jag ska bryta benet och vara bänkvärmare!
fast nej, då blir det ingen skoterkörning för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0