När Vi Växte Opp Lekte Livet, Vi Var Evighetens Topp.

att regndroppar faller som tårarna gör,
det rår inte stjärnorna för.
dricker choklad och läser på fysik.
kvällen har spenderats med finis och så har
jag fått göra av med lite energi som tyngt
ner mina axlar, stickande och retande känslor
som får en nedböjande känsla i ryggen, en
negativ känsla. nu känns det bättre. lite grann.
tre dagar kvar, sedan är det påsklov! tio dagar
i stugan som kommer bestå av skoter, mys,
spel, skrattretande syskon och bus med vovven.
men även saknad & längtan efter hans famn.
att regndroppar faller som tårarna gör,
det rår inte stjärnorna för.


dricker choklad och läser på fysik. kvällen har spenderats med finis och så har jag fått göra av med lite energi som tyngt ner mina axlar, stickande och retande känslor som får en nedböjande känsla i ryggen, en negativ känsla. nu känns det bättre. lite grann.
ett nytt störningsmoment är att internet fungerar väldigt dåligt, så dåligt att jag knappt kan logga in på facebook och msn utan det ska lagga ihop totalt. så det enda som fungerar är bloglovin, i stort sett. imorgon skulle i alla fall någon internetgubbe komma och fixa det. har lite abstinens efter facebook, vad mycket man missar!

tre dagar kvar, sedan är det påsklov! tio dagar i stugan som kommer bestå av skoter, mys, spel, skrattretande syskon och bus med vovven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0