En Vistelse I Mitt Örnsköldsvik.









än en gång önskar jag att jag hade en bra kamera att ta bilder med, men mobilen
får som sagt duga när man inte har någon kamera. att åka till örnsköldsvik helt
spontant har varit underbart och jag längtar redan tillbaka. jag känner mig så
hemma i den staden och jag kände stort välbehag när alla skrattade tillsammans
i mina kusiners vardagsrum och vi spelade stoltheten lars winnerbäck på hög volym. 

ikväll är jag hemma med familjen och ska sova lite, när man delar rum med ett
stolpskott som mattias får man som sagt ingen sömn.
imorgon blir det att kliva upp tidigt och bege sig till bratten där det ska vara en massa
folk, mat & trevligheter hela dagen och kvällen. toppenhelg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0