Wouldn't Change A Thing.

visst är det mysigt med snö,men visst är det också
irriterande när man får snöflingor i ögonen?!?!?!?!?!
inte kul alls.
hade det i alla fall rolig med hanna och lina på buss
stationen efter skolan.skratt,och jag framgick med
mina "normala" ordförråd.
är det några andra än hanna och lina som inte fattar
vad ordet gola betyder?

ikväll umgås jag med fina vänner och ska även se
lite hockey.resten av tiden vill jag nog helst spendera
inomhus,om ni andra går med på det tack!



msn fungerar inte och jag är ledsen.

Kommentarer
Postat av: line

jag fattar inte!! ;d

2010-10-22 @ 18:13:57
Postat av: fanny

inte bra line ;) inte bra

2010-10-22 @ 23:26:00
URL: http://faaanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0