Min Underbara.

jag har gått omrking och sjungit teds låtar hela dagen. jag blir väldigt irriterad
när låtar lägger sig för att vila på hjärnan. spelar ingen roll om det är en sång
man gillar eller inte. men tur att jag råkar gilla ted. han är min minnesklenod.
storebror har fått lunginflammation och det skär att höra host & gny om nätterna
speciellt när vi ligger vägg i vägg.
sist han hade lunginflammation fick han hemundervisning och glass varje dag.
nice fast ändå inte!

ikväll ska hela tjocka familjen vistas hemma, ha Wii-turneringar, äta god mat
och sånt.
har hjälpt lillebror att bygga en snögubbe idag. vad kan vara roligare än att få
leka lite i snön?!?



modo har tagit rekordet att göra noll mål på längst tid. det är kaos hemma hos
oss just nu. rädda mig någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0