It's A Brandnew Day.

sitter och räknar ner till höstlovet som jag gärna vill ha nu,tack.
vill till örnsköldsvik och umgås med mina bästaste kusiner och
lämna lyckselestad bakom mig för några dagar.och framför allt
så vill jag bara sova ut på morgnarna.det är gode skönt.
är även less på tjat tjat tjat och att allt ska vara så krångligt för
i princip alla just nu.kan inte livet vara schysst någon jävla gång
och bjuda på lite glädje?för man är sällan glad hela tiden,det är
alltid någonting som kommer i vägen och blir lika jobbig som en
finne i röven.

just nu ligger jag nyvaken i sängen och ser OC.seth cohen är så
söt att man bara vill krypa in i hans mörka lockar.gah!


idag klockan två blir det att se hockey,sedan beger jag mig
till moder min.har redan bestämt mig för att ta en lång
kvällspromenad med oliver ikväll och att försöka tagga inför
skola imorgon men som aldrig kommer att hända.

orkar inget.
vill inget.
förutom att äta nå gott.en sockerkaka kanske.en sockerkaka
som ens lillebror varit nog duktig att tillaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0