När Vi Var Små Var Det Indian Och Cowboy.

vi säger så ofta till varandra att vi hatar varandra, svärord kan flyga i stora 
luftrum mellan våra munnar och vi har grälat som bara den. vi är syskon,
helt enkelt. inget nytt eller farligt med det. men trots allt ont och fult jag sagt
om dig och framför dig så är du den person jag ser mest upp till och det ska
aldrig förändras. jag säger "nej inte alls, fyfan!" när alla andra säger att vi 
är lika som bär men inombords är jag stolt över att få vara ditt tvillingbär.
du har alltid varit en förebild.

och idag fyller du nitton år, det gör liksom ont att vi håller på att växa upp och
möjligtvis växer ifrån varandra? eller vad säger du, älskade storebror.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0